بهترین محصول پلی استر غیراشباع و اپوکسی را از ما بخواهید

اخبار

نمایشگاه رنگ ، رزین ، پوششهای صنعتی ، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری


افزایش کاربرد کامپوزیت در صنایع دریایی

شرکت کامپوزیت اینسایتز طی پژوهشی میزان تقاضای کامپوزیت در صنعت دریایی را بررسی نموده است. در این پژوهش کاربرد کامپوزیت ها در بازه زمانی 2013 تا 2018 مورد بررسی قرار گرفته که مشاهده می شود به دلیل فرایند آسان و تولید محصول با قیمت مناسب این تقاضا هر ساله 5.8 درصد افزایش یافته است. 

همچنین استفاده از کامپوزیت در ساخت و ساز قایق های بزرگتر افزایش یافته است. با توجه به ظرفیت تولید کامپوزیت های دریایی در آسیا، با رونق این صنعت امکان پیشرفت اقتصادی برای کشورهای آسیایی نیز به وجود خواهد آمد.

ارزش بازار رزین پلی استر غیراشباع تا سال 2027 به 16965.7 میلیون دلار می رسد

بازار جهانی رزین پلی استر غیراشباع به دلیل افزایش تقاضا از سوی بسیاری از صنایع ، مانند صنایع دریایی، برق و الکترونیک، هوافضا و خودرو، شتاب بیشتری به دست خواهد آورد. این گزارش همچنین بیان می‌کند که ارزش بازار در سال 2019 11579.6 میلیون دلار بوده است و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2027 به 16965.7 میلیون دلار خواهد رسید.

بر اساس موقعیت جغرافیایی ، آسیا و اقیانوسیه از نظر درآمد در سال 2019، 6606.2 میلیون دلار رزین پلی استر غیر اشباع خریداری کرده اند. احتمالاً به دلیل افزایش تقاضا برای رزین های پلی استر غیراشباع در صنایع متعددی مانند هوافضا، دریایی، ساختمان و ساخت و ساز و خودرو، این محصول جایگاه خود را در سال های آینده حفظ خواهد کرد. انتظار می رود کشورهای آسیایی، یعنی ژاپن، هند و چین به دلیل توسعه دائمی اقتصادی، به این رشد کمک کنند.

همچنین ، آمریکای شمالی قرار است سهم قابل توجهی را در این بازار به خود اختصاص دهد.  از سوی دیگر در اروپا، آلمان بالاترین رشد را در این صنعت به دلیل فروش و تولید خودرو خواهد داشت.

ارزش بازار جهانی کامپوزیت تا سال 2030 به حدود 100 میلیارد دلار خواهد رسید

دلیل این رشد ، افزایش تقاضا برای قطعات سبک وزن در صنعت خودروسازی و حمل و نقل می باشد. علاوه بر این، چند برابر گشتن استفاده از این قطعات کامپوزیتی در صنایع مختلف تولیدی ، حمایت از رشد بازار در سال های آتی را تضمین خواهد کرد.

 کامپوزیت ها به دلیل خاصیت آنها در کاهش وزن بدنه هواپیماها و هلیکوپترهای نظامی و غیرنظامی ، تا حد زیادی در صنعت هوافضا و دفاعی کاربرد دارند. کاهش وزن و سبک تر بودن کامپوزیت ها به منظور افزایش بهره وری در سوخت و عملکرد کلی محصول تولید شده بسیار مهم می باشد و انتظار می رود این ویژگی به عنوان محرکی کلیدی در رشد این صنعت ظاهر شود.

نمایشگاه های بین المللی سال 2023 :

نمایشگاه بین المللی کامپوزیت فرانسه :

JEC World نمایشگاه تجارت جهانی مواد کامپوزیت و کاربردهای آنهاست. JEC World که در پاریس برگزار می‌شود، رویداد پیشرو در صنعت است که میزبان همه بازیگران اصلی با روحیه نوآوری، تجارت و شبکه است.

JEC World با صدها راه‌اندازی محصول، مراسم جوایز، مسابقات استارت‌آپ، کنفرانس‌ها، نمایش‌های زنده، دنیاهای نوآوری، و فرصت‌های شبکه‌سازی، «مکانی برای بودن» برای شرکت های فعال در زمینه کامپوزیت‌ها است.

نمایشگاه بین المللی پوشش های صنعتی و رنگ و رزین و صنایع شیمیایی پاکستان

این نمایشگاه ، به عنوان بزرگترین پلتفرم تجاری برای پوشش های صنعتی و رنگ و رزین و صنایع وابسته به آن و همچنین برای نمایش و معرفی محصولات، نوآوری ها و فناوری شرکت های معتبر جهانی به تامین کنندگان، رسانه ها و بازدیدکنندگان ملی و بین المللی می باشد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات و فناوری های تولید مواد کامپوزیتی روسیه

نمایشگاه سالانه Composite-Expo یک نمایشگاه منحصر به فرد بین المللی تخصصی در زمینه مواد کامپوزیت در روسیه می باشد که به صورت بصری دستاوردهای حوزه فناوری مواد را نشان می دهد و غرفه داران را در برقراری ارتباطات تجاری جدید و روابط بهینه تر با شرکای خود تبلیغ می کند.

سومین همایش "کاربرد کامپوزیت در صنایع ایران دانشگاه تهران​

حضور و ارائه پژوهش علمی صنعتی توسط مدیرعامل شرکت مهندسی مواد آلی البرز در سومین همایش “کاربرد کامپوزیت در صنایع ایران- دانشگاه تهران.

نمایشگاه بین المللی فناوری های پوشش صنعتی ترکیه

غرفه های متعددی از شرکت ها و کشورهای جهان در زمینه های متفاوت که در ذیل ذکر شده است در این نمایشگاه حضور بهم رسانیده اند :

• سیستم ها و تجهیزات رنگ آمیزی مایع، پوشش پودری و پوشش کویل
• سیستم های کاربردی و تفنگ های اسپری
• رنگ های مایع و پوشش های پودری
• اتوماسیون و تکنولوژی نوار نقاله
• تمیز کردن و پیش درمانی
• خشک کردن و پخت

• و …